jenny packham

5 Jan

parca parca numele imi spune ceva. jenny packham.

doar ca atunci cand trebuia nu am cautat-o, pentru ca am uitat de ea. sau poate atunci nici nu stiam de ea. acum as alege cate ceva. sau as combina una-alta.

stiu acum si dau mai departe. de preturi insa nu stiu, dar nici nu as vrea. ha!

jenny packham este o designerita care face rochii interesante. mai simple, mai glam, mai contemporane, mai sofisticate. dupa gust.

la care se adauga si accesorii. la fel de interesante.

de altfel, se pare ca aceste creatii (rochii de nunta, dar si rochii de seara) au fost purtate de doamne importante. doamne precum Elizabeth Hurley, Kate Middleton, Angelina Jolie, Katy Perry sau Eva Longoria. atat de importante, incat am simtit nevoia sa le scriu numele corespunzator, cu litere mari.

niste mostre de eleganta si sofisticareala:

This slideshow requires JavaScript.

iar magazinul cu accesorii e aici.

One Response to “jenny packham”

  1. Angela Donava 21 January 2012 at 12:17 am #

    J’aime les photos! super!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

Leave a Reply

