impresiile de la nunta

11 Jul

fuse si se duse. dar ce frumos fuse. cu florile fermecatoare si buchetul de vis, in culori calde, de marie antoinette, cu pofta de dulce, de dans, de viata. cu vals 95% reusit, cu muro shavo, cu furat de catre prieteni, cu poze in skate park, cu declaratie de dragoste scrisa cu creta pe ponton, cu un red bull si mult fresh de portocale, cu invitati frumosi, cu un sot minunat. astept pozele sa imi dovedeasca starea si filmuletul care sa demonstreze cheful.

pana una-alta, am cateva poze de la andreea, care sa arate decorul. decorul din cea mai frumoasa perspectiva. a florilor.

This slideshow requires JavaScript.

am avut obiectii, am ramas cu gandul ca se putea mai bine, am ramas din nou dezamagita de oameni, dar m-am bucurat in aceasta zi si noapte a noastra. pentru ca am simtit-o cu totul. la 7 dimineata, eram pe ponton, paralizata de o oboseala placuta.

pentru ca am fost protagonista unei slujbe frumoase. cand preotul ne-a vorbit de dragoste pana la moarte, am simtit nodul in gat si am visat la dragostea asta eterna.

pentru ca m-au chinuit tocurile si dupa vals, am renuntat cu drag la ele, in favoarea tenesilor albi. albi pentru cel mult juma’ de ora.

pentru ca am dansat si am dansat si am dansat.

pentru ca m-am plimbat printre mese si am conversat. si m-am asezat si m-am ridicat si tot asa.

pentru ca am facut fotografii si in stanga si in dreapta.

pentru ca m-am agitat. la coafor, la machiaj, cu rochia in dormitor.

toate m-au obosit, dar ce placut a fost.

trebuie sa dau detalii, dar in ultimele 48 de ore, am dormit prea putin. si in plus ne asteapta o luna de miere.

ny baby, here we come.

One Response to “impresiile de la nunta”

  1. Claudia Dimachie 12 July 2011 at 12:46 pm #

    a fost de vis! mi-a placut la nebunie rochia, parul, aranjamentele… totul.
    si ginerica, ce sa mai… un adevarat dansator!
    Sa fiti fericiti si abia astept sa va intoarceti sa imi povestesti cum a fost in “luna de miere”.
    pup

Leave a Reply

