miazanoaptea dinainte

8 Jul

a fost unica. dupa mers in locatie si amenajat decor, mese, meniu, candy bar si altele din lista, am ales un loc langa parc si am mancat unul dintre cele mai bune deserturi. flu flu se cheama. apoi am mers fiecare la casele noastre. doar pe nasi i-am pastrat. au fost de acord sa ne fie alaturi, cu o zi si o noapte inainte. am stat apoi la povesti cu ei, le-am oferit cadoul de fini, am baut prosecco cu nasa, am vorbit despre emotii, sentimente, peripetii si drumetii. a fost extrem de bine. ma duc la culcare cu gandul la cea mai frumoasa sambata din viata.

recomandare: cu cat constientizezi mai mult seara si respectiv noaptea, cu atat amintirea va fi mai vie. pentru ca nu se intampla decat o data in viata. si e incredibil cand te gandesti la ce te asteapta.

Leave a Reply

