scaunele

29 Jun

adica scaunele care faceau parte din decor. scaunele transparente, mult visate, inca de la stabilirea datei de nunta. nu au putut fi inchiriate. nu au fost rezervate si deci nu le avem. pacat insa ca am aflat asta cu o saptamana inainte de nunta. cand noi stateam linistiti si ne bateam capul cu alte lucruri, crezand ca aspectul asta a fost rezolvat de cine se ocupa de asa ceva.

nu pot sa descriu dezamagirea. chiar nu pot sa descriu cum e sa simti ca a picat cerul peste tine. pentru ca e din categoria nu-pot-sa-cred-si-nici-prin-ruptul-capului-nu-imi-trecea-ca-mi-se-poate-intampla-asa-ceva. doar ca se intampla. exact atunci cand nu te astepti. cand ti-e lumea mai draga. cand simti ca totul e bine, cand te bucuri  ca ai mai rezolvat sau ai mai bifat ceva. atunci te loveste. in capul pieptului. doar ca, de data asta, nu prea am avut mult timp sa plang. pentru ca a trebuit sa rezolv problema, instant. s-au activat toate simturile si m-am focusat intru cautarea altor variante. la ore tarzii eram pe telefoane. si am ajuns la cele albe, din lemn, de la un alt furnizor; scaune albe pe care le stiam si pe care de fapt le refuzasem la un moment dat, in favoarea celor transparente. un furnizor, speram 100% serios. caruia i-am dat si un avans. sa ne asiguram.

daca cei din locatie ar fi avut scaune mai dragute si mai multe la numar, as fi scapat de probleme astea. sau cine stie?!

This slideshow requires JavaScript.

recomandare: orice serviciu necesita un avans, o semnatura, o dovada. este dovedit practic ca oamnenii nu iti tin cuvantul. vorba goala nu face 2 bani, iar increderea uneori, nu isi are rostul. doar daca se bazeaza pe o suma de bani. si poate, nici atunci. din pacate.

Leave a Reply

