ideile de luna de miere

22 Jun

noi am stabilit. vrem la new york si pe o insula pe undeva. combinatie de agitatie nebuna si mers constant pe jos cu relaxare totala, mai pe lux, dar un lux din cel mai salbatic si mai exotic si totally mind blowing. cum suna asta?

astfel incat, am cautat o insula in apropiere de State, ca sa nu ne chinuim cu drumul. am vrut inafara, pentru ca in tara umblam oricum destul de mult. si mergem si colo si colo, in toate zonele. asa ca, acum am vrut dincolo. dincolo de ocean, in tara tuturor posibilitatilor. hai, nici chiar asa. dar in new york unde viata e alta si vrem sa aflam si noi cum e cu viata asta.

iar daca am fi fost in romania, orice am fi facut, am fi pus pe lista o sedere la conacul de la malancrav sau la zabola. macar o noapte.

si daca am fi fost in europa, as fi mers in toscana. si in regiunile din apropiere. dupa care in pacea si linistea din santorini. si poate si in muntenegru. si asta ar fi fost ceva.

dupa cum spuneam la un moment dat, am cumparat 3 ghiduri despre ny pe care am inceput sa le studiez. dupa care am studiat niste brosuri despre niste insule. si alte multe site-uri. cu multe recomandari de honeymoon. care mai care mai extraordinare. cu recomandari de la oameni, de la vedete, de la oprah, de la frommers, de la conde nast traveller, de la concierge, de unde nici nu stiam ca exista.

best honeymoon destinations / conde nast traveller

travel guide on concierge.com

best beach villas in the world / conde nast traveller

places on design sponge

recommended romantic breaks / conde nast traveller

carribbean islands / conde nast traveller

the ultimate Caribbean / travel and leisure

Sunday times article on 10 perfect Caribbean islands

10 places to get away from it all in the Caribbean / frommers

incearca si the trip recommender de pe frommers

frommers honeymoon ideas

6-off the radar honeymoon destinations / fodor’s

top honeymoon destinations

where and when to go on a honeymoon / telegraph

un alt top 10 de la travel&tour

Leave a Reply

