dezamagirile

17 Jun

nu credeam ca vor exista. jur ca ma gandeam ca nu vor exista. imi propusesem asa: sa nu ma supar daca unii invitati nu reusesc sa ajunga, sa nu ma supar daca vom da mai multi bani, daca in loc de o floare voi pune alta. sa nu ma supar daca nu o sa iasa toate ideile si nebuniile si planurile. alea trecute la ‘diverse’. dar alea importante? alea care conteaza si care te ajuta sa simti ca faci cea mai tare petrecere. de fapt cele mai tari pregatiri. caci petrecerea in sine, nu mai depinde doar de noi.

asa imi propusesem. sa nu ma supar. dar cred ca in unele situatii nu am avut asteptari. mi-am dorit sa iasa bine, dar nu am proiectat fiecare amanunt. am lasat rochia la voia intamplarii. am lasat-o pe irina sa faca ce vrea si a iesit perfect. am fost la ea doar cu o idee. am lasat-o pe andreea sa aleaga ce flori vrea pentru buchete si aranjamente. am plecat doar de la baza. cu fotograful, la fel. si cu cameramanul si cu dj-ul. au existat idei de inceput, dar fiecare isi face treaba. pentru ca am incredere, pentru ca am vazut ce pot face. si cat de bine le iese.

cu locatia insa mi-am facut un plan. 2, 3, 100. si am avut asteptari. mari. ca va arata asa si asa si pe dincolo. dar din februarie de cand am rezervat-o si pana acum, cu putin timp inainte de nunta, s-au schimbat lucruri. in rau. din lac in put. oare cum o s-o scoatem la capat?

asta e momentul in care realizez ca nu o sa am nunta visurilor mele. si tocmai asta era ideea: sa fie o nunta asa cum am planuit-o. ca altfel nu o mai faceam. nu era musai. dar pentru ca am hotarat totusi o petrecere, am gandit toate detaliile. absolut toate. si am lasat idei sa zburde. si le-am dezvoltat. pas cu pas. degeaba.

doamne, cat de naiva pot sa fiu uneori.

recomandare: semnati un contract cu cei din locatia aleasa, in care sa detaliati fiecare aspect. sa nu va treziti cu schimbari de decor pe ultima suta. pentru ca schimbarile nu sunt intodeauna in bine. uneori vin cu trandafiri roz la pachet. si cu mult mov.

Leave a Reply

