cununia religioasa

16 Jun

doamne ajuta, ca am rezolvat. ce parea sa fie batut in cuie de la inceput, adica cununie in aer liber, cu preot la fata locului, s-a dovedit a fi o mare problema. ai nevoie de aprobare pentru cununie in aer liber. aprobare de la patriarhie. altfel nu se mai poate. nu se mai poate in aer liber, nu se mai poate in manastiri. cununii doar la biserica. dumnezeu e peste tot? pe naiba. pardon my french.

aici am implicat parintii care ne-au ajutat si s-au informat. cu totii am vorbit cu preoti, sa aflam ce si cum. cu multi preoti. agenda din telefon s-a marit cu ceva mai multe contacte. preotii insa draguti si binevoitori. unul dintre ei, m-a ajutat sa imi scriu cererea la patriarhie in cel mai evlavios limbaj posibil. m-am bucurat.

pana nu am aflat ca se poate, ca avem preot si ca totul e in regula, nu m-am linistit. asa ca am oprit cautarile alternative de biserica si am revenit la ganduri mai bune. asta dupa ce vizitasem fizic sau cu gandul: biserica casin, kretzulescu, mantuleasa, domnita balasa, sf spiridon vechi si altele.

recomandare: cu cununia in aer liber nu e de glumit. desi pare ca e floare la ureche. pentru ca multi fac asta. dar nu e. iar daca nu ai vreun pitic pe creier ca mine si nu tii mortis sa faci afara, alege din timp biserica. una frumoasa. daca se poate, fara cimitir in curte.

One Response to “cununia religioasa”

  1. alina jianu 10 May 2012 at 2:09 pm #

    Buna,

    si noi ne confruntam cu problema asta. Preotul e dispus sa oficieze slujba in aer liber, doar daca avem aprobarea patriarhiei. Din pacate nu e de acord sa o si redacteze. Dupa indelungi cautari pe net, se pare ca tu esti singura care povestesti ca ai reusit sa obtii aprobare.

    Inteleg ca a fost redactata de catre un preot in stilul evlavios caracteristic. Crezi ca ne poti ajuta cu acel text. Ne-ar ajuta foarte mult, daca vrem sa avem o sansa reala.

    Multumesc frumos!
    Alina Jianu

Leave a Reply

