fetele de masa

3 Jun

cu fetele de masa e o poveste incurcata. in locatie, nu exista fete de masa pe gustul nostru. nu exista. ba sunt lucioase, ba sunt brodate intr-un stil ciudat si mai degraba urat, ba in culori tipatoare. unde sunt fetele de masa din bumbac, pe crem, ivoire, gri deschis sau rozuri sterse?

asa ca am inceput cautarile. nu am gasit. am gasit tot felul de alte chestii. de fapt, cei de la agentie ni le-au gasit. cand am vazut ca ce au gasit nu e ok, am inceput cautari pe cont propriu. mai precis cautari de material dragut si ne-lucitor, ca sa le facem la croitor. basca, ca ne costau mai putin. si am descoperit aceste depozite de materiale fantastice. in culori minunate. unul pe str cutitul de argint, altul pe splaiul independentei. la picasso de pe pache nu ne-am bagat (desi presimt o vizita si acolo, asa din curiozitate), caci acolo sunt mai scumpe. iar noua ne trebuia mult material. cat pentru 20 de mese si inca cateva. iar la cel de pe splai am stat ceva. am intrat cu adina prin toate cotloanele cu materiale din tot magazinul imens. pentru ca erau multe, muuuuulte. dar nicio varianta potrivita pentru dimensiunile noastre. niciuna. din pacate. desi pentru niste rochii, cred ca ma intorc. ca prea aratau bine materialele. dar pentru fete de masa, nimic.

intre timp, s-a intamplat sa mergem din nou in locatia aleasa. pentru ca mai facem asta din cand in cand, la vreo 3 saptamani asa. sa vedem cum se transforma locul, cu verdeata cu tot. si in plus, sa mai testam niste idei. si asa am descoperit, la finalul unui eveniment care avusese loc acolo, intr-o sambata, niste fete de masa potrivite. culoare relativ potrivita, 5% lucioase (fata de cele 100%….). merg. la ele ramanem si nu ne mai stresam. caci de cautat, am cautat. dar doamne, unde or fi fetele de masa frumoase, serioase, matasoase, dar ne-lucioase? asa ca lasam pretentiile pentru detalii putin deoparte si ne continuam pregatirile. caci mai e de lucru. mai e putin si se face o luna, pana la nunta. doamne! uuuu!

update (7 iunie): da, am ajuns si la picasso. degeaba. toate materiale frumoase, dar incarcate, inflorate, pretioase. pentru alte scopuri. dar dupa picasso, am revenit la depozitul de pe splai. caci parca nu ma incapam cu griul care nu se potrivea cu noile schimbari din locatie (caci cortul 100% alb a fost completat de alta culoare, fara sa stim). asa ca am gasit altceva. ha! alt material de un roz sters frumos rau. si maine la 9 dimineata, cumparam si facem fete de mese. frumoase. alese.

Leave a Reply

