florile (2)

28 May

acum ceva vreme erau doar idei, propuneri, variante. discutii. astazi am fost la fata locului si am discutat concret ce si cum facem, cum le asezam. pe ponton, in cort, oriunde. cu flori si lumanari model probate direct pe mese. de data asta am fost impreuna si ne-am dat cu parerea la comun. si am plecat de acolo tare multumiti. am stat de vorba la un fresh de portocale, am asteptat sa se termine evenimentul care avea loc in cort si am inceput sa facem probe. cum si ce vine mai bine. ce tip de lumanare, cate la numar, ce fata de masa etc.

nu stiu cum va iesi pana la urma, astept propunerile finale si nunta care va sa vina ca sa vad florile, dar am un sentiment tare placut. cred ca aceste flori vor fi o supriza placuta. mai ales ca va exista eucalipt printre ele. fara nebunii, culori multe, briz-brizuri si margele. doar eucalipt. in tot felul de combinatii. eucaliptul in culoarea lui atat de interesanta.

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

