cameramanul

28 May

in propunerea initiala nu exista cameraman. pentru ca ne-am gandit, ne-am razgandit, iar ne-am mai gandit, am zis ca nu e nevoie. fotografiile sunt de ajuns. ideea unei alte persoane care sa ne urmareasca pe acolo nu era ok. dar aici au contat si parerile celorlalti care ne-au tot sfatuit si sugerat sa apelam si la acest serviciu. si am apelat. pentru ca de ce nu, o amintire amuzanta in plus, nu strica. nu am mers pe mana fotografului care ne-a recomandat un tip, ci mai degraba pe recomandarea adinei care ni l-a sugerat pe mili. care pe langa aptitudinile de roller/skater infocat si premiat, este si talentat la filmat. 2 exemple, dintre multe altele: 1 si 2.

si deci mili ne va filma la dans, langa preot, cu sampanie, fara sampanie, in suspans, cu strugurele in gura si cu buchetul in mana. cum o vrea el.

dupa care as vrea sa facem un montaj scurt si dragut, la care m-am gandit, dar pe care nu-l dezvalui deocamdata. sa ramana totusi o surpriza. ca sa aiba priza.

recomandare: hai sa fie si un cameraman la nunta. hai, pentru ca te vei uita cu placere. pentru ca filmuletul va fi pentru voi in primul rand. daca vrei sa il dai mai departe, bine. daca nu, nu e pentru oricine. e pentru voi si eventual pentru copiii vostri.

Leave a Reply

