nunta de miere

18 May

andra stie si  face lucruri misto. asta e una dintre dovezi. acest logo facut special pentru noi, pe post de cadou. pe cel cu verighetele l-am ales si l-am pus pe prima pagina a invitatiei. multumim, andra.

de ce era nevoie si de un logo? pentru ca m-am distrat atat de tare cu invitatia, cu planificarea nuntii, cu pregatirile, cu ideile, incat am facut cam tot ce mi-a trecut prin cap, tot ceea ce parea sa se lege, sa se combine bine, sa se inchege. iar logo-ul de nunta a fost una din multele idei. deci de ce da? mai degraba: de ce nu? de ce sa nu ne distram si sa facem tot ce se poate face, daca se poate? kate ma sustine.

One Response to “nunta de miere”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Verigheta | O fata cu pofta de viata - 1 March 2013

    […] Povestea acestui logo e mai veche. […]

Leave a Reply

