coafura (1)

15 May

cu coafura nu e atat de simplu. de placut, imi plac multe. dar sa imi vina bine, dumnezeu stie cate ar putea sa imi vina. eu nu prea imi dau seama. fapt pentru care m-am apucat sa le incerc. astazi am fost la un botez si am incercat prima varianta (la urmatoarele 2 evenimente, pana in nunta, le testez pe urmatoarele 2 din lista). primul test l-am facut la salonul vogue pe str polona. caci saloane deschise duminica, nu prea ai sa vezi. le numeri pe degete. si acolo era aceasta fata, maria, care m-a coafat, m-a tapat (oleaca, because i hate it) si a facut cocul. she did her best, dar cred ca aceasta coafura nu prea e de mine, in sensul ca nu imi venea cel mai bine. na. astfel incat o voi incerca pe urmatoarea.

Leave a Reply

