visele, visurile

9 May

pe zi ce trece, incerc sa imi imaginez cum toate aceste idei, lucruri, obiecte vor fi puse cap la cap. si cum vor arata in ziua respectiva. doamne, sa nu ploua, in primul rand. apoi, totul va fi cum va trebui sa fie. caci toate se intampla asa cum se intampla. oricum va iesi, cu siguranta vom fi veseli. pentru ca este cel mai important eveniment al nostru, impreuna, de pana acum. si ne vom bucura. si pentru ca avem familia langa noi, prietenii, rudele. si pentru ca am incercat sa punem in aplicare toate nebuniile. asa cum am vrut. si ce nu s-a putut, am schimbat. si poate a fost mai bine. important este ca ne-am informat. si am cautat. eu cel putin, am pierdut nopti. cu mare drag. pentru acest cel mai important eveniment al nostru. pentru ca asa cum si-au propus 2 nebuni, la un moment dat, prin iulie 2010, sa faca un film, ca un ‘time capsule’, numit life in a day, care sa adune de la oameni din toate lumea, imagini cu activitatile lor din ziua de 24 iulie (trailer, aici), asa ma gandesc si eu ca va fi acest eveniment. ceva ce nu se va mai intampla vreodata si ca atare trebuie gandit si trait la maxim. pentru ca ulterior va deveni o amintire. mai mult decat o experienta, o amintire frumoasa. poate cea mai frumoasa. cine stie. si deci visez. inca 2 luni.

Leave a Reply

