florile

29 Apr

ca si in cazul rochiei, unde am consumat dragostea la prima vedere, cu florile a fost aceeasi poveste. am citit despre andreea banita si m-am indragostit de florile ei, de combinatiile si de buchetele ei. apoi de ea. pentru ca este minunata. are idei, iubeste florile, le-a studiat, le-a invatat secretele si acum le ofera cu placere, tuturor celorlalti iubitori de flori. in cadrul evenimentelor la care participa, nuntilor sau sesiunilor foto pe care le coordoneaza si la care asezoneaza flori. flori dintre cele mai frumoase. dar si mai important, in combinatii dintre cele mai inedite si personalizate.

am cunoscut-o deci si am descoperit principii, idei si pasiuni comune. ceea ce a fost perfect. pentru ca florile perfecte nu pot iesi decat dintr-o dragoste comuna pentru detalii.

andreea o sa imi faca buchetele, lumanarile, aranjamentele florale si arcada pentru altarul de pe ponton. si cateva aranjamente pentru ponton. deci destul de multe. si desi sunt curioasa cum vor iesi la final, am mare incredere si sunt sigura ca va iesi ceva spectaculos. pentru ca din mainile unei persoane boeme si pasionate, nu poate iesi altceva.

pana la momentul actual, am vazut cateva propuneri de aranjamente pentru mese. am stabilit una care mi-a placut pe loc. de abia astept sa le vad direct pe mese, in context, cu florile in culori pastelate si lumanarile alb si roz.

cat despre buchete si celelalte, asteapta sa vada rochia de mireasa finalizata. pentru ca imbinarea rochiei cu florile, cu conceptul, cu personalitatea este atat de importanta.

pana sa ne cunoastem personal, adunasem in folderul special creat tot soiul de buchete si de aranjamente. luate de pe o mie de site-uri si inclusiv, de pe site-ul ei. pe care i le-am si aratat. din toate astea s-a format ideea si directia.

This slideshow requires JavaScript.

si de curand, am si cumparat o carte tare interesanta despre wedding flowers.

recomandare: alegerea florilor se poate face fie prin agentie (daca ai ales sa colaborezi cu una), fie pe cont propriu. sau varianta si mai personalizata, in care iti cumperi singura florile si te apuci sa faci hand-made. caci eu asta aveam in cap, daca nu as fi putut colabora cu andreea. pentru ca atunci cand vezi ceva ce iti place asa mult, nu mai e cale de intors. nu mai cauti termen de comparatie. caci flori frumoase sunt peste tot. dar o idee, o viziune, o asa mare placere, nu prea se gaseste in stanga si-n dreapta. fapt pentru care, alege si cu sufletul si cu mintea. stabileste un buget, dar din respect pentru flori, alege o persoana indragostita de ele. sa ti le faca cu dragoste si sa fii multumita. si o persoana/florarie cu care sa poti comunica. orice idee. e important.

despre andreea, aici.

mai multe despre florile ei, pe langa blog, pe facebook: Andreea Banita – Maitre Fleuriste.

One Response to “florile”

Trackbacks/Pingbacks

  1. florile (2) « nunta de miere - 16 May 2012

    […] ceva vreme erau doar idei, propuneri, variante. discutii. astazi am fost la fata locului si am discutat […]

Leave a Reply

