verighetele

22 Apr

cu mult-mult timp inainte de cererea in casatorie, poate chiar dupa ce am vazut breakfast at tifanny’s, mi-am dorit sa cumpar ceva de la tifanny. intre timp, am citit si am aflat despre calitatea in sine a bijuteriilor tifanny, iar pasiunea a capatat un fundament real. as zice ca multe dintre ele sunt cam pretentioase, cam incarcate. dar exista o finete in toate astea. iar cele simple sunt cu atat mai fine. pasiunea lui blair din gossip girl, tot pentru tifanny, m-a facut si mai curioasa. astfel incat am dezvoltat mica obsesie legata de nunta si anume verighete de la tifanny. astfel incat, la intrebarea ‘de unde ne luam verighetele’, raspunsul a venit de la sine. si totusi asta nu m-a impiedicat sa merg la cellini sau la mardikian sa ma interesez de verighete. am ajuns si la un magazin din marriot. mai avem si helvetansa pe lista, dar nu am ajuns. mai sunt o groaza de alte magazine de bijuterii. nu m-am chinuit sa le aflu pe toate. desi sunt afisate in mai toate revistele pentru mirese.

am aflat preturi, am vazut modele. modelele super simple pe care le cautam, existau. din aur alb, asa cum ne doream. dar sa uit de tifanny, nici vorba. motivul excursiei la madrid a picat la fix si cautand pe net, am descoperit extaziata, ca exista magazin tiffany in madrid. pe strada jose ortega y gasset. in prima zi in madrid, acolo ne-au dus pasii. dupa vreo 3-4 ore de mers pe jos, am ajuns la magazin si ne-am odihnit. ne-am odihnit privirile cu tot felul de modele de verighete. nu exagerez – am stat in magazin mai mult de o ora. am probat, ne-am sfatuit, le-am invartit, le-am pus, le-am dat jos, le-am pus din nou si iar le-am scos de pe degete. sa fie cat mai subtiri, sa nu le simti, sa nu te stranga, sa nu fie din aur galben, sa mi se potriveasca cu inelul de logodna. atatea criterii, atatea decizii. greu pentru o fata la maritat. de fapt, greu si pentru el, mai ales in punctul in care stagnam intre 2 modele finale. am calculat preturi, ne-am tot gandit, pana am stabilit: astea sunt, cele simple si finute din seria x, pe care evident nu am retinut-o. a mea venea perfect. masura perfecta. la el a fost nevoie de modificari. modificarile s-au facut rapid. in 2 zile. tocmai pentru ca nu stateam asa mult in madrid. cat timp baiatul facea facturi si bonuri si garantii, noi cascam ochii. la alte bijuterii. unele de o ciudatenie incredibila. dar daca exista, probabil se cumpara. si cum spuneam, am stat in elegantul magazin o ora si ceva. dar la iesire, cata incantare. si ce zambet. de parca de-abia intrasem la facultate. asta a fost prima achizitie oficiala pentru nunta (avansul pentru locatie a venit dupa) si s-a incheiat cu bine. achizitie pentru nunta, dar investitie pe viata. evident.

nu ne-am inscriptionat nimic pe verighete. desi era un gand si aveam si idee de 3 cuvinte. nu ‘i love you’. ci, ‘in spirit golden’. cred ca vine de la i blame coco. dar nu am facut-o, din cauza bugetului, in primul rand. pentru ca deja facusem o extravaganta. si apoi, din cauza timpului limitat. no worries. nicio dezamagire la capitolul asta.

recomandare: ce cred eu ca este cel mai important la alegerea verighetelor: sa va placa amandorura si sa va vina bine pe deget. poate fi aur galben, aur alb, platina sau ce o mai fi. dar trebuie sa vina bine, sa va defineasca, sa va identificati cu ele. astfel incat sa le tineti pe degete toata viata. ce-i drept, daca se intampla ca nicio verigheta de la tiffany sa nu imi/ne vina bine, ar fi fost dezastru. as fi fost dezamagita si ar fi trebuit sa caut altceva. pentru ca e cumva ca si in moda. trendu-i trend (sau in acest caz obsesia), dar daca nu vine bine, degeaba te chinui. noroc ca am gasit modelul perfect si am rasuflat usurata. moment de rugaciune. amin.

Leave a Reply

