locatia

16 Apr

scopul era urmatorul: locatie in bucuresti (mai mult de jumatate din invitati locuiesc in bucuresti). aer liber. cort.

ce am pus pe hartie: palatul stirbey, mogosoaia, snagov club (exterior), club residence (undeva pe soseaua de centura – desi aici eram cam reticenti), clubul diplomatilor, terasa le gaga din herastrau (iar aici aveam o problema cu statuile gigantice si not at all appealing), palatul ghika + cortul celor de la bouquet event din floreasca, aparut nou in lista. caci dupa cum spuneam, ideea de cort era foarte pe gustul nostru. cam asta era lista scurta. inainte sa ajungem la locatia finala, si anume la gondola.

palatul stirbey, am mai scris, era rezervat. din august anul trecut. aveau doar duminici libere. am refuzat duminicile. dar ne-am mai plimbat prin zona, pentru ca era al naibii de frumos pe acolo. chiar si in februarie, cu ceva zapada murdara si noroi. inchirierea locatie costa ceva, dar pretul de meniu era cam pe-acolo, la nivelul altor palate. nu am de gand sa le scriu aici, caci se afla usor.

la mogosoaia, in sala, nu aveam loc. din ce imi amintesc, capacitatea nu depasea 150 de persoane. iar in poienita, unde mi se parea the shit, trebuia sa vii cu tot calabalacul. inclusiv cu toaletele ecologice, caci toaleta lor se pare ca era la ceva distanta. nu stiu ce sa zic, nu am testat. si mi s-a tot sugerat ca e mai bine catering, caci restaurantul lor are zile bune si zile rele. iar cu catering aveam noi o problema. la ei, 2 sambete erau libere. nu stiu ce m-a speriat, eventualitatea unei ploi sau faptul ca trebuia sa platesti pentru orice lucru adus dinafara (cort, mese, podea etc), despre care eu voiam sa stiu tot, dar am lasat deoparte si mogosoaia. desi poate e bine sa te gandesti mai bine de 2 ori la un loc ca asta.

snagov club avea niste preturi de meniu exorbitante. am zis pas fara sa mai mergem la fata locului. le gaga si residence, dupa cateva discutii hotaratoare, au picat. la fel, fara sa simtim nevoia vizitarii in scop de nunta.

clubul diplomatilor ne-a lasat o impresie tare urata. desi am stat ceva timp pe acolo si am vorbit cu vreo 3 oameni, care insa nu prea ne-au putut lamuri. cert era ca aveam o lista lunga de invitati, care nu pareau sa aiba loc pe nicaieri, in locatia lor. mai ales din cauza terenului de golf. iar in interior nu voiam noi. nu si nu.

intre timp, de la una dintre agentii, a venit o interesanta si ofertanta propunere: castelul cantacuzino din busteni. buuun. arata excelent. si totusi, voiam o nunta mai intima, mai personala, mai familiara. nu de palat. cantacuzino nu e stirbey. e mai palat decat un palat. frumos, frumos. cu un pret pe masura. in plus, era la busteni. pentru cine putea sa asigure transport si cazare, era optiunea ideala. dupa care, de la aceeasi agentie (cherry events) a venit propunerea cu 2 mai, care ne-a incantat toate simturile. dar din nou, cazarea si transportul erau niste mici-mari impedimente pentru lista noastra de 250 de invitati. of, dar cum ar fi fost pe plaja. ar fi fost de s-ar fi povestit toata viata.

astfel incat, eram intre ghika si acel cort din floreasca. cum despre cort nu am putut afla detalii in timp util, iar ghika se putea rezerva doar prin agentia bon marriage (asa ni s-a comunicat), puteam spune ca ne aflam in fata unei dileme. cand a aparut la gondola. la gondola, la care mancasem la un moment dat si ne-a placut. desi sincer, stilul restaurantului lasa de dorit. in stil venetian, cu masti venetiene si nebunii. pentru asa o tematica, cred ca se putea mai bine. muuult mai bine. noroc cu terasa, pontonul si cortul. adica acolo unde voiam noi sa ne desfasuram. si noroc si cu pretul. n-am mai stat pe ganduri si am semnat.

odata cu locatia, am stabilit si data. asta pentru ca existau doar 2 variante. o sambata din iulie si alta in septembrie. am vrut iulie. the one and only.

recomandare: spre deosebire de alegerea unei agentii sau alegerea oricarui alt lucru legat de nunta, aici e bine de disecat totul. de vizitat cat de multe locatii se poate. de gandit si razgandit, daca e nevoie. pentru ca locatia este baza pe care se construieste totul. si pe langa decorul care este si cel care poate deveni, e important sa stii exact ce iti ofera. si cum te servesc. si cat de deschisi sunt. (eu cand am aflat ca pot face modificari la meniu, de genul idei noi de preparate, luate de pe la jamie, de exemplu, m-am bucurat enorm)

Leave a Reply

