planul

14 Apr

dupa cununia civila am hotarat ca in 2011 facem nunta. cununia religioasa si petrecerea. nu ne-am planificat o data, nici o locatie, nici o formatie sau alte lucruri alike. eventual sa fie in aer liber. dar nu era mandatory. un bragadiru ar fi mers la fel de bine ca si o mogosoaia. asta ziceam noi atunci. ce era sigur-sigur, era ca trebuie sa fie vara. atat. vara ne place, vara vrem. cu soare de vara, cu iarba de vara, cu atmosfera de vara. daca nu gaseam nimic liber pentru vara lui 2011, nu era bai. 2012 era as good year as any ca sa mai incercam. asta pentru ca unii-altii ne speriau cu timpul care era scurt. doar juma’ de an de pregatiri?! nu parea foarte fezabil. dar noi stiam ce stiam si mai stiam ceva: ca ne hotaram rapid. asta ne place, asta nu ne place. din prima. si totul parea simplu. aveam un folder de completat – se numeste ‘nunta la un moment dat’. un folder creat acum cativa ani, cand am descoperit niste decoratiuni supra-realistic-fantastic de frumoase si am hotarat sa le salvez intr-un astfel de folder. ca pareau a fi bune, mai tarziu, la casa omului. pardon, la nunta omului.

am batut palma si am gandit rezolutia cu voce tare: nunta pe 2011. in anul in care, surprinzator, faceam 10 ani. 10 ani de relatie. de cursa lunga sa ne-ajunga. de unde si nunta de 10. evident.

recomandare (in timp real): ar fi totusi indicata o perioada mai lunga de pregatiri. pentru ca asa am ratat stirbey-ul de exemplu. unde ne-ar fi placut tare. nici cu ce am ales nu ne e rusine. ba chiar deloc. sunt extrem de incantata. dar stirbey era din alta poveste. iar stirbey era all booked. din august anul trecut.

paralela: pe de alta parte, o perioada mai scurta de pregatiri inseamna nivel redus de frecus si de stres. pentru ca stii ca nu e timp de pierdut si faci cate ceva pe zi. oricat de mic. o perioada mai lunga iti da posibilitatea sa zici: si maine e o zi, si maine am timp, si maine pot sa fac asta. o perioada mai scurta te ajuta sa te hotarasti mai rapid, sa reduci optiunile pe diferite criterii si in primul rand sa tii cont de preferinte, de dorinte clare. de ce sa aduni 100 de fotografii cu rochii inr-un folder, cand din 5 modele te poti hotari? doar stii ce-ti poate pielea. si stilul. si aici vorbim de site-uri si bloguri cu rochii. live, e si mai simplu. asta nu vine bine, asta nu imi place, asta costa prea mult. iar cand iti place si simti, aia e. nu e nevoie sa mai revii, sa mai incerci, sa mai testezi. una si buna. din instinct.

Leave a Reply

