trieste

13 Apr

intai a fost cererea in casatorie. dupa discutii, aluzii, planuri, idei, a venit cererea. undeva prin centrul orasului trieste.
s-a intamplat asa.
eu voiam la golden drum. el a vrut sa ma insoteasca. ceea ce m-a bucurat. pentru ca se nimerea sa fie ziua mea de nastere in aceeasi perioada.
si am plecat spre slovenia. drum obositor, cale lunga sa ne-ajunga. a condus el, am condus si eu. pe ploaie, pe intuneric, pe ceata. dar in slovenia aparu soarele. o ciudatenie minunata de soare, undeva la inceput de octombrie. apoi am intrat in portoroz. am explorat festivalul cu ochii larg deschisi si urechile facute palnie. si piranul, pe bicicleta. a fost de bine. foarte bine. mi-au lasat cea mai buna impresie posibila. mai mergem.

This slideshow requires JavaScript.

si a venit ziua. ziua aniversarii. la 4 se termina ultimul seminar. am pedalat in graba spre hotel. dupa care am luat masina. italia, sa fie. ca doar era la 2o si ceva de km distanta. trieste, am zis. si ne-am plimbat si am mancat intr-un restaurant micut, cu multa zarva si multa pizza. noi eram la dieta. era ziua de carne. la naiba. probabil am ratat o pizza buna. fapt pentru care ne-am ambitionat si am refuzat si orice prajitura, bomboana sau desert cu lumanare la pachet. dieta, pe primul loc. cu ambitie pe post de topping.
dupa carne, a venit cererea. emotionant. cu lacrimi. nu se putea altfel. pentru ca emotiile astea asa se exprima. prin lacrimi de fericire.
dupa cerere, a venit o orhidee micuta intr-o cutiuta de lemn draguta. de la o florarie non-stop.
dupa orhidee, am facut cale intoarsa. era frig deja. dar pe drum am inceput sa punem niste idei cap la cap. culmea, nu se bateau cap in cap.

Leave a Reply

